Utanför mitt hus

Fotade några bilder precis utanför huset idag innan solen försvann bakom träden. Har kommit upp massa krokusar där nu och andra rabatter är helt vita av snödroppar. Så fint! :)) 
 
Nikon D800 / Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1

Fina bilder :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Vad fint! :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

fina bilder

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Åh vad härligt :)

Svar: Ja :))
Johanna Fåglund

Visst blir man alldeles lycklig av alla vårtecken? :D

Svar: Jaa :D
Johanna Fåglund

Så fina bilder :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

ååh älskar att våren är på väg!

Svar: Jag med :))
Johanna Fåglund

Åh!...härligt vårtecken!. :)

Svar: Ja :))
Johanna Fåglund

Vilka vårkänslor jag fick nu :D

Svar: :D
Johanna Fåglund

Vackra vårtecken! :)

Svar: :))
Johanna Fåglund

Helt underbart!!!!

Svar: :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: