Under vattnet

Som jag skrev igår hade jag en fotografering idag, en barnfotografering under vattnet. Det var svårt, men väldigt roligt, barnen var så söta! På bilden här under är min kusin Sofias lille Max. Dom går på babysim och det var hon som frågade om jag ville ta bilder på Max, sen var det flera andra som var intresserade också. Stannade till gruppen efteråt med och där var det några till som ville ta bilder, så det var roligt att det blev några stycken. 
Det var inte så lätt med fokusen under vattnet och hade inte så många försök på mig, men jag tycker att det blev bra i alla fall. Så nu har jag massa bilder att gå igenom och redigera :)) 
 
Nikon D800 / Nikon AF 50/1,4G

Härlig bild!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Mysig bild =)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Men vilken kul fotografering. Härlig bild! :D

Svar: Det var det! Tack :))
Johanna Fåglund

Sandra

Kul grej! :) söt unge också! :) måste ses någon dag snart igen :) Joel har börjat le en massa nu, hjärtat smälter lite varje gång :)

Svar: Det var väldigt kul :)) Ja, det måste vi! Aw, gulligt :D
Johanna Fåglund

Nämen wow vilket uppdrag du fick :) Super roligt! Bilden är jättefin och som alltid, du kan!

Svar: Ja, har faktiskt velat ta sånna här bilder länge, men har inte blivit av så det var kul att få göra det nu :)) Tack så mycket!
Johanna Fåglund

Wow, vad skojigt! Vilken underbar bild! :)

Svar: Jaa! Tack :D
Johanna Fåglund

Vad roligt :D

Svar: Jaa :))
Johanna Fåglund

vad häftigt :D

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Häftigt! :D

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Så himla mysig bild :)

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Hur gör du när du fotar med kameran under vattnet? använder du något skydd till kameran då? vart kan man köpa det isåfall? :)

Svar: Jag har ett undervattenshus som jag har kameran i. Köpte mitt på Scandinavian photo.
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: