Throwback Thursday - Cykeltur en sommardag

Tittade igenom lite gamla bilder för att hitta några bra att lägga upp och hamnade i mappen från första juni 2013. Jag och Tobias var ute på en cykeltur ute på landet. Ser det inte härligt ut? Längtar tills vi kan göra om det igen. 
Detta stället är faktiskt samma som vi var på när vi fotade norrskenet nu i december, fast lite längre fram till höger efter träden :p 
 
Hittade dom här söta :)) 
 
 

Ååh, de här bilderna fick mig att längta efter sommaren. Så grönt och härligt :)

Svar: Samma här! Men det dröjer inte såå länge till i alla fall :))
Johanna Fåglund

Åh va jag längtar till sommaren!

Svar: Jag med!
Johanna Fåglund

Ser otroligt härligt ut, vilket ljus! Man längtar verkligen nu.......

Svar: Ja, det var jättehärligt också! Inte så långt kvar nu tills det blir varmare :))
Johanna Fåglund

Så himla fina bilder! Gissa om jag har börjat längta till sommaren, haha! :P

Svar: Tack! Haha jag med :p
Johanna Fåglund

Så fina bilder :D

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Fina bilder!!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Vilka underbara bilder!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: