Stjärntecken - Fiskarna

Tredje sminkningen i mitt stjärnteckentema är fiskarna. Har inspirerats av en viss fisk, kan ni se vilken? :))
Hoppas att ni gillar den iaf, speciellt ni fiskar där ute :p 
 
 

Åh, vilken häftig sminkning!! :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Snyyyggt!

Svar: Taack :))
Johanna Fåglund

isa

väldigt fint, påminner om doris!

Svar: Tack! :)) Det var just den fisken som var min inspiration.
Johanna Fåglund

Shit va cool!!

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Snyggt :D

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Doris från hitta nemo? ;)

Svar: Precis! :))
Johanna Fåglund

Maja

Åh va fint! Vad använder du för smink? Tycker alltid färgerna sitter så fint och pigmenterad!!

Svar: Tack! Jag har en palett med 120 färgglada ögonskuggor som jag brukar använda till mina sånna här sminkningar. För att dom ska sitta bättre och synas mer använder jag Nyx jumbo pencil white under.
Johanna Fåglund

Rebecca

Inspirerad utav arten Palettkirurgfisk (/Doris duger väl som förklaring annars med) ;)

Svar: Hehe jaa, precis :))
Johanna Fåglund

Supersnyggt! Jag gillar det och jag är också fisk :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: