Mer sjuk

Har mått ännu sämre idag än vad jag gjorde igår. Har legat i soffan precis hela dagen och kollat på alla Twilight-filmerna, eller såg ettan igår kväll och dom fyra andra idag. Febern var på runt 40,7 grader i flera timmar för alvedonen hjälpte inte. Frös jättemycket och kunde inte röra mig, det var väldigt jobbigt. Tobias har varit hos sina föräldrar i helgen, så jag har varit ensam, men vid 15-tiden kom mamma hit och gjorde mig sällskap och hade med sig andra tabletter som hjälpte. Så nu har febern sjunkit och jag kan komma upp ur soffan. Var väldigt längesen jag var såhär sjuk. 
 
Här är en bild från när jag var på Sicilien med mamma och pappa i maj förra året. Jag hade somnat lite på bussen tillbaka till hotellet efter en dag i Catania när mamma såg detta ljuset och väckte mig. Har nog aldrig sett ett sånt här fint ljus innan. Ville bara hoppa av bussen och fota mer :p 
Nikon D800 / Nikon AF 50/1,4G

Hjälp vilken vacker bild! Krya på dig :)

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Vad fin Bild!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Tråkigt att vara sjuk :( Krya på dig <3
Bilden är otroligt vacker.

Svar: Ja, verkligen! Tack :))
Johanna Fåglund

Så fin bild :) Krya på dig!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Åh den bilden är så fin! :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: