Tigern

Tänkte lägga upp en bild som jag fotade för fyra år sedan idag. Jag och Tobias åkte upp till Kolmården över dagen för att fota lite. Det var kul att komma till ett ställe som man inte varit på och fotat innan, men tror att jag ändå gillar både Borås Djurpark och Nordens Ark bättre. Tur det eftersom dom är närmare för mig :p 
Kommer ihåg hur varmt och fint väder vi hade. Lite annat mot nu när det blåser typ storm. Men nu verkar det igen som att det ska bli över 20 grader på lördag, så hoppas det stämmer! 
Den här bilden tror jag att jag blev mest nöjd med från denna dagen. Förhoppningsvis ska jag åka och fota tigerbebisarna på Nordens Ark någon dag nästa vecka! Har längtat efter det :)) 
 

Fin bild :D

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Vilken bild, wow

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: