McBusted @ Ullevi 23 Juni 2015

Nu har jag fixat dom första bilderna från konserten igår. Blir ett inlägg med McBusted och ett annat med One Direction. Under McBusted stod vi ganska långt fram på sidan. Vi såg rätt bra och det var inte för trångt heller. 
Dom var som alltid riktigt bra och roliga att se på, speciellt Dougie, han är ju så knäpp haha. Fast han var helt annorlunda när jag träffade honom, väldigt lugn och jättesnäll :)) 
Eftersom dom bara var förband spelade dom inte så många låtar, tiden gick alldeles för fort! Jag ville ju se mer!! Men får bli en annan gång istället. Nu hade vi ju One Direction kvar att se, det skulle ju bli kul också :p 
Jag fick iaf tagit några bilder och filmade lite. Blev mest bilder på Dougie då vi stod på hans sida, men det gör ingenting för min del :p 
 
Här skuttar dom in på scenen som dom brukar göra :p 
 
Dougie hade samma kläder på sig som när jag kramade honom tidigare under dagen :)) Gillade dom kläderna på honom. 
 
Ser det inte ut som att han kollar in i kameran här? :P
 
Och nu skulle dom gå :( 
 
Harry hade slängt av sin tröja som vanligt :p Såg inte honom så mycket uppe vid trummorna från där vi stod. 
 
Under sista låten, Year 3000 började det regna lite och när McBusted hade slutat spela hade det dykt upp en liten regnbåge :)) 

Allvarligt Johanna jag är så sjukt glad för din skull att du fick träffa dem och se dem live igen. Och lite avis såklart haha åh hoppas dem får komma hit på egen hand någon gång.

Svar: Jag är verkligen hur glad som helst!! :D Jaa, det hoppas jag med!! Var alldeles för kort med sju låtar eller vad det var dom spelade.
Johanna Fåglund

Bra bilder! :D vad fotar du med när du är på konsert?

Svar: Tack! :D En Canon Powershot G15. Blir rätt bra bild och så, men ljudet när man spelar in är inte så bra, så det är ju en nackdel med den.
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: