London 7 April 2015 - Sista timmarna

Nu har jag fixat klart dom sista bilderna från Londonresan i april. Lite efter bara :p 
Efter Madame Tussauds skulle vi åka in till stan igen för att gå i lite affärer innan vi skulle till flygplatsen, men först gjorde vi ett stopp vid Royal Albert Hall, där McFly gjorde sina 10-årsjubileumskonserter. Önskar såå att jag var på en av dom, men jag kunde inte ;o
Vi hade jättefint och varmt väder, så vi satt där utanför och åt våran frukost/lunch och när vi var klara med det åkte vi in mot stan. Vi hade hittat till Hamleys kvällen innan, men då hade vi inte tid att gå in så vi tänkte vi skulle göra det nu. Det är en jättestor leksaksaffär med flera våningar, inte alls som en vanlig här hemma :p. Dom hade olika "stationer" där dom visade upp saker och ibland kunde man testa dom. Jag blev nästan påkörd av en kille som jobbade där som visade upp ett par rullskor. Jag hoppade undan och då sa han att han trodde jag skulle ta emot honom :p haha.. Högst upp hade dom en godisavdelning där man fick smaka lite också :p Vi var där inne rätt länge för det fanns så himla mycket att se, men blev inte så mycket köpt, jag köpte bara några roliga pennor som jag skulle ge i present. 
När vi kom ut därifrån blev vi tvungna att åka tillbaka till hotellet för att hämta våra väskor och sedan åka vidare till Liverpool Street där våran buss till flygplatsen skulle gå. Vid 19-tiden gick flyget hem och resan avslutades med en fin solnedgång ovanför molnen :))
 
Även om det bara var en kort resa från söndag till tisdag fick vi gjort massor! Vi hade tur med vädret hela tiden och konserten var bara sååå himla bra!! Idag fick jag hem dvd:n dom spelade in kvällen innan på O2 arena, så vi kan vara med om den om och om igen :D Sen att den är signerad av killarna är bara ett väldigt stort plus! :)) 
Klicka här om ni vill se alla London-bilderna! 
 
Royal Albert Hall 
 
Under detta fina trädet satte vi oss för att äta våran frukost/lunch :)) 
 
Jättefint ;o 
 
Godisavdelningen inne på Hamleys 
 
Vi fick var sin glittertatuering också :)) 
 
Framme på flygplatsen. 
 
Var inget fel på utsikten från planet :)) 
 
Och denna bilden får avsluta resan. Var svårt att fota genom dom smutsiga/frostiga rutorna, så det fick bli så det blev :p 
 
Nikon D800 / Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR / Iphone 6 / Samsung Galaxy S3

fina bilder

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Älskar Hamleys tänk att gå med ett barn därinne haha jösses!!!

Svar: Haha jaa, det hade blivit farligt för plånboken :p
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: