Himlen mitt i natten

Tänkte att jag skulle hinna med ett inlägg nu ikväll/natt innan jag ska gå och lägga mig och se på serie med Tobias. Har inte hunnit uppdatera här nu på ett tag. Igår var jag på Liseberg med några kompisar för att fira Pernilla som fyllde 26. Vi körde 5-kamp och efter det åt vi på restaurang. Jag vann tre grenar, men kom ändå tvåa. Gick inte så bra i dom som jag inte vann i :p haha.. 
Idag var det kalas för mamma och mormor och vi har varit där fram tills nu. Åt jättegod mat och tårta :)) Nu när vi gick hem såg jag att himlen var helt röd längst bort, så när vi kom upp gick jag ut på balkongen och tog en bild. Tyckte det var rätt häftigt att det såg ut så klockan 12 på natten :p
Imorgon ska jag iväg och göra en provsminkning hos en tjej som ska gifta sig senare i sommar. Ska både sminka henne och fota deras bröllopsbilder. Kommer bli kul :))  
 
Nikon D800 / Nikon AF-S 70-300mm F4.5-5.6G IF-ED VR

Så fin bild! :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: