Bio ikväll :))

Ikväll ska jag på bio med Tobias, vi ska se Jurassic World som har premiär idag. Ska bli så kul att se denna, har länge velat ha en uppföljare på Jurassic Park-filmerna och nu äntligen har det kommit. Får hoppas på att den är bra också :p Men det tror jag nog att den är. Någon mer som ska se/har sett den? :)) 
Här är några bilder från tidigare i vår som jag inte visat innan. 
 
Nikon D800 / Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1

Vilka fina bilder :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

wow! Vad duktig du är på att fotografera!

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Jag var världens dinosaurie-nörd när jag var liten (snacka om att jag älskade filmen Dinosaur, haha) och det hänger i lite fortfarande så vill hemskt gärna se filmen, dock är jag inte så glad i att gå på bio då jag verkligen inte tycker om när man pratar under filmens gång hehe. :p

Svar: Vad kul! Jag gillar dinosauriefilmer också och tyckte denna var bra och spännande :)) Fast hade gärna sett utan 3D, men den går ju bara i det. :p
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: