Utsikten

Litlefjellet, Norge 2014
Nikon D800 / Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR

Så fint! :D

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

vackert!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Så vacker utsikt! :)

Svar: Ja, verkligen! :))
Johanna Fåglund

Så fruktansvärt vackert!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Men lägg av va fint! :D

Svar: Tack! Det var verkligen häftigt att stå där :))
Johanna Fåglund

Åh, underbar bild!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Så fint!

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Vilken jätte underbar bild!

Svar: Tack så mycket :D
Johanna Fåglund

Hur har ni råd att åka utomlands så ofta? :o
Jag önskar jag också fick åka utomlands nångång....

Svar: Norge kostar inte mycket att åka till så det är ett bra alternativ. Jag sparar annars pengar för att resa.
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: