"To the beach"

Kreta, Grekland 2011
Nikon D80 / Nikon 50mm 1.8D / Nikon 85mm 1.8D 
 
Idag bokade vi en resa till Kreta! Kommer inte solen och värmen hit så får man åka till den istället :p Denna gången blir det jag, mamma, pappa och Viktor (lillebror) som åker. Var längesen nu bara vi fyra var utomlands. Så den fjärde september åker vi ner. Det ska bli härligt! :)) 
Här över är två bilder jag fotade när jag var på Kreta senast för fyra år sen. Den understa har jag inte visat innan. Ska bli kul att fota lite nya bilder. 

Jättefin bild med vattnet :")

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Åh så fint! Älskar andra bilden :'D Och vad härligt med bokad resa!

Svar: Tack så mycket! Ja, riktigt härligt ska det bli :D
Johanna Fåglund

Åh, vad mysigt! Ska bli kul att se dina foton därifrån! :)

Svar: Ja, verkligen! :)) Roligt att du tycker det, får bara hoppas det blir några bra då :p
Johanna Fåglund

Hoppas ni får det underbart! :)

Svar: Det kommer vi säkert :))
Johanna Fåglund

Älskar första bilden, så söt skylt! Härligt att ha något att se fram emot när hösten smyger sig på :)

Svar: Tack! :)) Ja, det ska bli härligt!
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: