Stjärntecken - Kräftan

Har inte blivit någon stjärnteckensminkning på ett tag nu, men idag har jag gjort kräftan. Ni kanske har märkt att jag hoppat övet tvillingarna? Jag gjorde en sminkning för det stjärntecknet, men jag blev inte nöjd och ville inte lägga upp den, så jag bestämde mig för att göra tvillingarna senare i år istället. 
Här är i alla fall kräftan, istället för att inspireras av klorna tänkte jag istället på benen :p Blev inte direkt överdrivet nöjd med denna heller, men den får duga ändå. Lite tråkigt när jag knappt blivit nöjd med någon av sminkningarna till detta temat, men jag kommer ändå fortsätta med det och hoppas på att jag har mer inspiration under nästa halva av året :p 
 

Snyggt! :D

Svar: Åh, tack :))
Johanna Fåglund

MEN åååå så snyggt!!!! Nu blir man avundsjuk att man inte kan göra sådant själv! ^_^

Svar: Tack så mycket!!
Johanna Fåglund

Riktigt snyggt, förstår inte hur du inte kan vara nöjd! :O

Svar: Tack så mycket! Tror det är för att det inte riktigt blev som jag tänkt :p
Johanna Fåglund

Sjukt snyggt :D

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Himla snyggt :')

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Åååå vad vackert!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Åh vad läckert!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Snyggt! Vad duktig du är :)

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Denna gillade jag jättemycket, jättefin! :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: