Långa slutartider i solnedgången

Nikon D800 / Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR / Haida ND-filter 3.0 
 
Åkte ut till havet igår kväll och fotade med långa slutartider. Har inte använt mitt ND 3.0 som jag köpte för några månader sen så mycket, så jag kände för att göra det nu när det var ganska bra moln för det. 
På den översta bilden hade jag 30 sekunder lång slutartid. Kunde inte ha så mycket längre just för att solen fortfarande var uppe, men när den gått ner kunde jag ha lite längre. På andra bilden hade jag 85 sekunder och den sista bilden blev 6 minuter lång. 
Man kan ju tänka att det är mysigt att sitta och titta på solnedgången en sommarkväll, men det var kallt och blåste massa, så det var inte jättemysigt att sitta där :p Men jag gillade bilderna som jag fick i alla fall, så det var det värt ändå :)) 

Första bilden, alltså.. Wow! <3

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Så fina bilder :D

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Wow! Vilka vackra bilder! :D

Svar: Åh, tack! :))
Johanna Fåglund

Jätte vackra bilder!! :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Vackert!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Jätte fina bilder! :D

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Wow vilka fina bilder! :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Otroligt fina bilder!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Riktigt fina bilder! :D

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Så himla fint!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: