Vid havet

Idag åkte jag och Tobias med bussen till Billdal för att gå hela vägen hem igen vid havet. Det är lite över en mil att gå, så det blev en lång promenad med kamerorna, tog nästan tre timmar. Nu har jag rätt ont i mina fötter :p 
Hade hoppats på en bättre solnedgång, men det var ganska fint ändå. Blev några bilder i alla fall :)) 
 
Gillar dom här bryggorna, bara varit vid dom en gång innan. Det var en väldigt tunn is här, så det såg ut som när man fotat med lång slutartid, fast på riktigt :p 
 
Nikon D800 - Nikon 16-35mm / Nikon 50mm 1.4

Vad härligt! Såna där spontana fotopromenader borde jag göra också.
Jättefina bilder :)

Svar: Tack! :)) Ja, det är riktigt härligt!
Johanna Fåglund

Läckert de ser ut =)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Gud så vackra foton! Du är verkligen duktig!

Svar: Åh, tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Vackert!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Vilka härliga bilder :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Jätte vackra och fina bilder! Super fint verkligen :)

Svar: Tack så mycket! :D
Johanna Fåglund

Såå vackert! Jätte fina bilder.

Svar: Taack :))
Johanna Fåglund

Gud vad fina bilder!

Svar: Tack så mycket! :D
Johanna Fåglund

Har nog aldrig sett så vackra bilder förut, gud vad du är duktig! :D

Svar: Men åh, vad snäll du är! Tack så mycket :D
Johanna Fåglund

Åh så fina bilder!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Jättefina bilder! De där långa fotopromenaderna känner man igen hehe. :)

Svar: Tack :)) Hehe ja. det är härligt med sånna promenader!
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: