Pink Lips

Gjorde en mer naturlig sminkning idag än vad jag brukar lägga upp. Det är såhär jag oftast brukar sminka mig om jag ska göra något, förutom läpparna, dom brukar jag ha neutrala eller svagt rosa. Jag känner mig lite som en clown med färgstarka läppar, men jag vill passa i det så jag gjorde dom starkt rosa idag :p 
 

jag tycker det va fint, knepigare med "onaturliga" färger men detta är inget konstigt enligt mig :)

Svar: Tack :)) Nej, det är ju en rätt vanlig färg på läppstift, men känns konstigt att ha det när man inte är van :p
Johanna Fåglund

Riktigt snyggt! Du passar grymt bra i rosa läppstift! :D

Svar: Tack så mycket :D
Johanna Fåglund

Snyggt!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Åh va fin du är!

Svar: Åh, tack :D
Johanna Fåglund

Jättefint! Tycker du passar i färgstarka läppar! :)

Svar: Åh, tack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: