Norrsken x2

Två gånger har jag fotat norrsken. Båda gångerna blev en överraskning när jag bara skulle fota stjärnor, så det är väldigt kul att ha fått fota det. Första gången var i Augusti 2013 när jag och Tobias var i Norge och andra gången var i December 2014 när vi var hos hans föräldrar en bit utanför Alingsås. 
Bilderna från dom olika tillfällena är rätt olika varandra, vilket är bra så man inte får likadana bilder. Fast jag gillar mest bilderna från första gången. Tycker färgerna är lite finare just med att himlen blev så blå och hade en fin utsikt mot vattnet och bergen, men gillar stjärnorna i andra. Men båda gångerna var väldigt roligt att fota, himla häftigt att fota norrsken! 
Vilket tillfälle tycker ni blev finast? :)) 
 
Augusti 2013
 
December 2014
 
Nikon D800 / Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR

Gillar nog första bäst :) Har ännu inte sett norrsken på riktigt än... :(

Svar: Tack! Hoppas du får göra det någon gång :))
Johanna Fåglund

Galet vackra bilder! Älskar norrsken och det bästa är nog att få uppleva den i verkligheten :) Bra jobbat!

Svar: Tack :)) Ja, det är väldigt häftigt!
Johanna Fåglund

Båda var ju grymma! Dock älskar jag de starka färgerna på den från 2013. Coolt också att du fick från augusti, brukar väl inte synas så mycket då:)

Svar: Tack så mycket :)) Ja, hade väldigt tur båda gångerna jag såg det :p
Johanna Fåglund

Så fina bilder! :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Så otroligt vackra foton!!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Vackra bilder! :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Åh, så vackert!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

så himla vackert! :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Jag gillar också färgerna mer i den första men stjärnorna är så cool i den andra. Båda är jättefina bilder :))

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Såå fint!

Svar: Tack : ))
Johanna Fåglund

vackert!!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: