Mer vågor

Det är fortfarande blåsigt ute, så idag åkte jag ut till havet igen, får passa på medan det fortfarande är stora vågor. Denna gången blev det mer sånna bilder jag hade tänkt ta sist, men då försvann ju solen med en gång så nu fick jag tagit dom bilderna istället. Blev riktigt kallt om händerna efter en stund, trodde inte att det skulle vara så kallt som det var :p Men blev nöjd med bilderna i alla fall :))
Här är tre bilder så länge, har fler som kommer upp en annan gång.
 
Nikon D800 - Nikon 50mm 1.4

Sjukt fina bilder! :))

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Vackra bilder. Tur att du kunde ta dem nu istället :D

Svar: Tack! Ja, det var bra att jag kunde det :))
Johanna Fåglund

Så vackra bilder :-) älskar ljuset

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: