Macro

Det kom en hel del snö igår, men det hann börja smälta lite innan det blev kallare på kvällen så idag har det varit rätt isigt och halt, fast fanns ändå snö kvar och massa frost. Så jag och Tobias tog en promenad i änggårdsbergen med kamerorna. Vi var ute och fotade i snön igår också, men dom bilderna kommer en annan gång. Här är några bilder från idag iaf som jag fotat med mitt macro :)) 
 
Nikon D800 - Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1

Åh vad fint!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

vilka känslor bilderna ger tack vare soljuset, så härliga! :D

Svar: Tack! Det var mycket på grund av ljuset jag ville fota idag, snö och sol är ju så härligt :D
Johanna Fåglund

Sååå coolt!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

superfina bilder :) var också ute och fotade idag, vi hade så himla fint väder!

Svar: Tack Alma! Vad kul! Sol och snö är ju så himla härligt :)) Synd att det ska regna imorgon (iaf här).
Johanna Fåglund

Riktigt riktigt vackra bilder!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Oh första bilden var underbar! Här i Halmstad fanns snön inte kvar särskilt länge så hann knappt med att fota något alls... Så himla typiskt. :(

Svar: Tack :D Här har den också regnat bort nu. Jättetråkigt, men verkar komma mer senare i veckan :))
Johanna Fåglund

fint :D

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

ååh va fint!! Så himla vackert ljus i dom två sista, verkligen :)

Svar: Tack så mycket :D
Johanna Fåglund

Grymt fint!!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

vilka fina bilder:D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Så snyggt fotograferat !

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: