stargirlphoto@instagram

Får bli ett instagramkollage idag med lite olika mobilbilder från dom senaste månaderna.
Använder ni instagram? Vad heter ni där i så fall? :)) 
 
 

oooh vilken fin tårta :D
heter canonguy :)

Svar: God var den också :p Okej, ska gå in och kolla.
Johanna Fåglund

Självklart,tycker instragram är blad de roligaste sociala medierna :) heter terrorese91 inte helt genomtänkt namnval :P

Svar: Ja, instagram är väldigt kul :)) Okej, ska gå in och kolla.
Johanna Fåglund

Jag heter @fluffyanny på instagram och följer dig :)

Svar: Vad kul! Ska gå in och titta på dina bilder också :))
Johanna Fåglund

vilka fina bilder :D jag heter @louisesyr på Instagram :D

Svar: Tack :)) Okej, ska gå in och kolla då.
Johanna Fåglund

Vilka fina bilder! Tårtan ser riktigt god ut :)

Svar: Tack :)) Det var den!
Johanna Fåglund

Ååh, älskar instagram! Jag heter @forskalle !:)

Svar: Okej, ska kolla det då :))
Johanna Fåglund

amandap_photo heter jag på instagram <3

Svar: Det visste jag, har sett det när du gillat och kommenterat mina bilder :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: