Snöigt

Hittade en mapp med några bilder från 28 december som jag inte hade visat. Det var när den första snön hade kommit här i Göteborg och jag tog med Elton på en promenad i änggårdsbergen. Han tyckte det var jättekul att springa runt i snön och han var väldigt söt med snö i hela ansiktet :p 
 

Så söt

Svar: Ja :))
Johanna Fåglund

Ser ut som han har stått på huvudet i snön hehehe

Svar: Haha :p Han gillar att spåra, så han gick med huvudet nere i snön massa :p
Johanna Fåglund

Hihi, så söt <3

Svar: Visst är han! :))
Johanna Fåglund

Haha, vilken sötnos! :)

Svar: Ja, ellerhur :))
Johanna Fåglund

Så fina bilder och söt hund :D

Svar: Tack :)) Ja, han är jättesöt!
Johanna Fåglund

Naaaw vilken sötplutt.. Riktigt fina bilder. Jag har också bloggat om en fyrbening som varit med nosen i snön. Fast han är inte riktigt sådär liten och söt.

Svar: Tack! Ja, han är jättesöt! Åh, får kolla det då :))
Johanna Fåglund

så söt :)

Svar: Ja :))
Johanna Fåglund

Gud vilka vackra bilder. du fick det att se riktigt härligt ut med snö fastän jag är otroligt trött på kylan och snön

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Härliga bilder!!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Men ååh så söt haha! :D

Svar: Jaa :D
Johanna Fåglund

Vilken liten sötnos!

Svar: Ja :))
Johanna Fåglund

Gulle!

Svar: :D
Johanna Fåglund

Hääärligt !

Svar: Ja :D
Johanna Fåglund

Döööör så söt han är :D

Svar: :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: