Sjuk :(

Jag hade ju tänkt gå ut och fota lite idag nu när solen skulle vara framme, men så vaknade jag med feber tidigt imorse som bara blev högre och högre. Är antagligen influensan som jag åkt på ;/ Inte kul alls. Tog en alvedon och vid tvåtiden orkade jag mig upp ur sängen till soffan för att se på serie. Febern är fortfarande kvar, men mår i alla fall bättre än i morse då jag hade nästan 40 grader. Så det får bli en helg hemma bara och försöka bli frisk tills på måndag för jag vill verkligen inte sjukanmäla mig. Det är tur att mamma och pappa är snälla och kommer med en matlåda till mig sen (och lite glass för min hals som har ont) för jag hade inte orkat åka och handla och göra mat. 
 
Här är tre bilder som jag fotade 9de mars förra året. Så härligt när våren är så tidig som den verkar bli i år igen :)) 
Nikon D800 / Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1

Nej vad jobbigt att bli sjuk sådär. Vet allt för väl låg däckad hela förra veckan. Hoppas du mår bättre snart!

Svar: Ja, det är riktigt jobbigt! Hoppas du mår bättre nu iaf. Tack!
Johanna Fåglund

usch krya på dig!

Svar: Tack!
Johanna Fåglund

Åh vad fint! Jag vill också fånga en nyckelpiga på bild :)

Svar: Tack! :)) Du får försöka hitta någon nyckelpiga när det börjar bli varmare :))
Johanna Fåglund

Vad tråkigt, hoppas du blir bättre snart! Ja en tidig vår vore ju inte fel. :)

Svar: Ja, jättetråkigt är det! Nej, inte fel alls :p
Johanna Fåglund

Krya å dig!

Ja hoppas verkligen våren kommer tidigt =)

Svar: Tack! Jaa, hoppas det!
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: