Ljuset

Blev ett ganska sent inlägg idag, men har fortfarande inga nya bilder. Istället lägger jag upp en bild från i höstas som jag inte visat innan. Det var en tidig morgon när jag var i Källsjö med familjen i början på oktober. Jag var sjuk med feber, men när jag såg ljuset var jag tvungen att gå ut och fota. Blev en liten promenad med Tobias och våra kameror på skogsvägarna och man såg solstrålarna genom träden. Det var så himla fint! 
 
En annan rolig sak var att jag vann fototävlingen jag var med i! Djur och natur var temat och det är ju det jag älskar att fota mest, så det var jättekul! Tack Annie för att du gillade min bild! :D (->denna tävlade jag med<-) 
 
Nikon D800 / Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR

Jätte grattis till vinsten :D Din bild är ju helt fantastisk och jag är inte alls förvånad att du vann :)

Och bilden i detta inlägg, den är helt underbar den med! Vilket sagoljus! Bra jobbat!

Svar: Tack så mycket! :D Fast faktiskt så trodde jag att din bild skulle vinna, den är verkligen jättefin! :))
Johanna Fåglund

Kul, grattis till vinsten :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag tycker om den här bilden! <3

Svar: Å, tack så mycket :D
Johanna Fåglund

Åh vilken fin bild!

Svar: Tack Alma :))
Johanna Fåglund

Sjukt fin bild! :D

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Ååå tack så mycket :) Det glädjer mig att få höra av dig som är så himla duktig och en stor inspirationskälla :D

Svar: Så lite så. Åh, tack! Så roligt att höra :D
Johanna Fåglund

Otroligt vackert ljus och en underbar bild! :D

Grattis igen, du var helt klart en värdig vinnare, även om det var riktigt svårt att välja en vinnare :) Din bild var verkligen härlig och jag gillar hur du fångade djuren :)

Svar: Tack så mycket! :D Förstår att det var svårt. Kollade på bilderna och det var många bra!
Johanna Fåglund

Ja, jag trodde inte det skulle vara sååå många bra bilder :P Men det var riktigt roligt :D

Svar: Hehe ja, men det är kul när det blir fler än man tror :))
Johanna Fåglund

Shit ser ut som från en saga :)

Svar: Tack! Det kändes nästan som det på riktigt också :p
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: