Kvarn och stjärnhimmel

Idag tänkte jag lägga upp en gammal bild som jag fotade i september 2013. Har inga nya bilder för har inte haft någon tid att fota, men jag hoppas att jag kommer kunna ta lite bilder i helgen, så det kan komma upp lite nytt här på bloggen iaf. Vet inte om ni tycker det är så kul att se gamla bilder, men denna har jag inte lagt upp här på bloggen innan förutom i mitt lilla bildspel jag har i min meny. 
Har inte lagt upp denna innan för jag inte riktigt gillat att jag kapat ena vingen på kvarnen. Jag tog en bild uppåt för att få med vintergatan med kvarnen framför, men det var så mörkt, så jag kunde inte se något i sökaren och råkade kapa en del där. Jag gillar ändå bilden förutom just det, så tyckte att det var dags att den fick komma upp här på bloggen :p 
 
Nikon D800 / Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR

Oavsett om vingen är kapad så är himlen otroligt vacker!

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Så fin bild :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Hej.
Otroligt vackert stämningsfullt kort. Lite mellan himmel och jord.

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Jätte fin bild! så vackert :)

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

MAGISKT! :)

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Riktigt snygg bild! Tycker inte att det gör något att du har kapat ena vingen, man tittar mest på stjärnorna så det märks inte ens!

Svar: Tack :D Så bra!
Johanna Fåglund

Wow häftig bild :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Wow! Hur lyckas du?! :)

Svar: Jag har ett inlägg om hur jag fotar och redigerar mina stjärnbilder. Finns om du klickar på "fototips" i min meny och skrollar ner lite :))
Johanna Fåglund

Så himla fint!!!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Fin bild!

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Du är heeeelt otrolig med dina stjärnfoton :D så vackert. Önskar alla ljus slocknade så man fick se stjärnhimlen för hur den verkligen ser ut, så som dina foton :D

Svar: Åh, tack så mycket! :D Ja, hade varit kul att se hur stjärnhimlen såg ut om allt var helt kolsvart. Här var jag några mil ifrån Alingsås ute på landet, men fick ändå med ljus från andra städer.
Johanna Fåglund

Men åh vad vackert!

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Åh gud vad vackert! :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Wow så fin bild! ♥-♥

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Förstår verkligen inte hur man tar kort i mörker haha!!

Svar: Om du vill veta hur jag fotat och redigerat, så har jag ett inlägg om det här: http://stargirlphoto.blogg.se/2013/september/att-fota-stjarnor-2.html :))
Johanna Fåglund

Vackert!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Vilken underbar bild! :)

Svar: Åh, tack :)).
Johanna Fåglund

Väldigt fin bild :D

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Vackert <3

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Åh, vilken vacker bild! Det såg ju inte så farligt ut med att ena vingen va kapat på bilden! :)

Svar: Tack så mycket! Vad bra! :))
Johanna Fåglund

herregud

Svar: :))
Johanna Fåglund

åh, vilket otroligt vackert foto! hoppas du får en bra helg, kram

Svar: Tack så mycket! Detsamma :))
Johanna Fåglund

Fina bilder!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

åh vilken underbar bild!!

Svar: Tack så mycket :D
Johanna Fåglund

Åh wow va häftig bild! När jag försöker fota stjärnor blir det bara en massa utdragna streck </3 rymden är verkligen det underbaraste som finns (:

Svar: Tack så mycket :)) Det blir så när du har för lång slutartid. Jag har ett inlägg om hur jag fotar stjärnor i min fototips-kategori som du hittar i min meny.
Johanna Fåglund

Otroligt häftig bild!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Men det är ju en helt fantastisk bild!

Svar: Tack så mycket! :D
Johanna Fåglund

Åhhh vad vackert! Hur lyckades du fånga detta på bild?

Svar: Tack! :)) Har en beskrivning om du går in på "fototips" i min meny och skrollar ner lite :))
Johanna Fåglund

Åh så vackert!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Wow vad fint!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

vilken helt fullkomligt fantastisk bild. WOW. speechless!

Svar: Åh, tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

sååå fin bild !!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

otroligt vacker bild!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Wow :O

Svar: :D
Johanna Fåglund

En så fantastisk bild! Jag älskar väderkvarnar och är förundrad över ditt resultat (trots ena vingen är aningen kapad). <3
Kram

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

tuff bild :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Fin blogg du har!
Klicka gärna in hos oss

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Gud vad vackert!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Det var inte bra lite stjärnor det där xD

Svar: Nej, man ser en hel del när man är ute på landet :p Fast så kommer det fram ännu mer stjärnor på bilderna också.
Johanna Fåglund

Bilden var otroligt fin trots att ena vingen är kapad!

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Så vackert och fin blogg!♥

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Lisa - Alva och Noah

Men gud vad fin!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

WOW ... älskar bilden.

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Woow :D Grymt snyggt!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: