I naturen

Som lite inspiration för tävlingen jag håller i just nu tänkte jag lägga upp lite naturbilder i veckan dom dagarna jag inte har något annat :)) Här är två naturbilder med djur. 
Tävlingsinlägget hittar ni under detta (eller klicka här
 
Nikon D80 / Tamron AF SP 10-24/3,5-4,5 Di II LD IF
 
Nikon D800 / Nikon AF-S 70-300mm F4.5-5.6G IF-ED VR

Sjukt snygga bilder :o

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Har du på riktigt tagit dessa?! Vilka perfekta ögonblick, den första ser ju nästan tillgjord ut! :D

Svar: Hehe ja, jag har fotat dom :p Den första är tagen i norge, verkligen hur fint som helst där! Kul att du gillar dom :))
Johanna Fåglund

Jättefina bilder! :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Men vilka sötnosar :)

Svar: :))
Johanna Fåglund

wow, den översta bilden är bara så wow, så magiskt vacker:D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: