I naturen II

Blir fler inspirationsbilder till tävlingen idag, tre bilder på blommor ute i naturen :)) Glöm inte att vara med och tävla om en canvastavla värd 1500kr från canvasframkallning.se. Tävlingen hittar ni här eller om ni skrollar ner lite. 
 
 

Riktigt fina bilder! :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Wow! Helt underbara bilder <3

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

"Den 23 juni intar världens största popband klassiska Ullevi i Göteborg. Nu är det klart att One Direction dessutom tar med sig supergruppen McBusted som ”Special Guests”. "

Ska du dit? :D

Svar: :O!! Jaaa :D Visste bara att dom är förband nu i Australien.
Johanna Fåglund

härliga bilder!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Svar: Ja, sett det jag med. Men fick pressutskicket om detta, så tänkte direkt på dig. Jag är riktigt sugen att åka dit även om jag inte gillar McBusted speciellt mycket, bara Mcfly :P

Svar: Hehe jasså :p Ska bli väldigt kul att få se dom igen. Föredrar också mcfly såklart, men mcbusted är ändå bra tycker jag :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: