Glad :D

Inte nog med att jag ska till London och se McBusted i April, dom ska även vara förband till One Direction på deras konsert i Juni som jag också ska gå på! Det kan ju verkligen inte bli bättre! På konserten i April kommer vi sitta rätt långt bak, men på One Direction har vi ståplats och ska försöka stå så nära som möjligt. 
Nu i feb/mars är det 10 år sedan jag började lyssna på McFly och bara väntade på att dom skulle spela i Sverige, men det hände ju inte. Inte förrän nu 10 år senare och då i Göteborg! Helt knäppt när jag tänker på att dom ska hit, där jag bor ;o 
Som ni kanske har gissat är McFly mitt favoritband och har varit det i 10 år nu. Fast nu är dom ju ihopslagna med två från Busted och heter just nu McBusted, men ändå :p Att få se dom två gånger i år ska bli så himla roligt! :D <3 
Någon mer som ska gå? :))
 
Från när jag såg dom förra året när dom var förband till One Direction i Köpenhamn.
Gillar denna bilden på Tom, Dougie och Harry med hjärtat i bakgrunden, och såklart Dougies rosa bas :))  
 
Två bra låtar får vara med också :)) 
23:59 och Back in time

Fint :D

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Vänta ska dem vara förband till One Direction??? :O asså aouch gillar inte dem men vill se killarna :P

Svar: Jaa, det ska dom! :D Blev så himla glad när jag fick reda på att jag ska få se dom en gång till i år :D
Johanna Fåglund

ÅH kan ju inte köpa dyra biljetter för att se förbandet liksom. :P Eller KAN kan jag. Men förhoppningsvis får svenskarna upp ögonen för dem nu så att de kan komma tillbaka :D

Svar: Hehe nä, dom spelar ju inte så länge så det är ju en fördel att man gillar one direction också. Tur för mig att dom är mitt favoritband efter mcfly (mcbusted) då :P Jaa, hoppas det :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: