Colourful

Hade ingenting att göra förut, men kände inte för att gå ut, så jag tog fram mina studioblixtar och lite fjädrar och fotade. Blev lite färgglada bilder :))  
 
Nikon D800 / Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1

Wow!! Underbara bilder! <3

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Åhh, såå snyggt! :D

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

gud vad jag älskar dem! :D

Svar: Åh, tack :D
Johanna Fåglund

Sjukt fina färger! :o

Svar: Tack :)) Älskar dom färgerna tillsammans :p
Johanna Fåglund

Alltså ååh, jag vill gråta. Gud så vackra bilder! :D

Svar: Tack :D fast gråt inte :p
Johanna Fåglund

Så fina bilder! :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Men rackarns så läckert. Riktigt fina bilder.

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Emilia

Så fint! Du är så duktig!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Wow, snyggt!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Jag blir helt stum, gud så fina bilder! :)

Svar: Åh, tack :D
Johanna Fåglund

häftiga bilder!!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Jätte vackra foton, vilka färger! :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Åh va fint! :D

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Superfina!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Sjukt fina bilder! :D

Svar: Tack Annika :))
Johanna Fåglund

Fiiiiint!

Svar: Tack!! :))
Johanna Fåglund

Så vackert!!!:o

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

WOW helt magiska färger! Åh, jag gillar verkligen de här bilderna.

Svar: Åh, tack så mycket :D
Johanna Fåglund

Vilka fina bilder! :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Sjukt grymma och snygga bilder!!! Love it :D

Svar: Tack så mycket :D
Johanna Fåglund

Åh, så snyggt!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Budda Berglund

Bilderna skulle passa som skrivbordsbakgrund på Apple´s kommande OS-X

Svar: Hehe jasså? :))
Johanna Fåglund

Snyggt!!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Sååå snyggt :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Superfint!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Helt FANTASTISKT! Jag bara älskar alla dina foton och drömmer mig bort.. såååå mycket inspiration och glädje!

Svar: Åh, tack så mycket! Så himla kul att höra :))
Johanna Fåglund

coola bilder!

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

wow, vilka bilder:D Vad hade du som underlägg när du fotade? Förutom fjädrar och droppar:D

Svar: Tack! En glasskiva och en svart bakgrund från min ministudio, men det funkar lika bra med färgat papper.
Johanna Fåglund

Åh, tack för tipset, ännu en gång ;)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: