Bebismys

Idag var jag och träffade Sandra och hennes lilla Joel en stund, så mysigt med små bebisar. Ni kommer kanske ihåg när jag fotade gravidbilder på Sandra i december? I början av februari kom lilla Joel. Hur söt som helst verkligen! Hade såklart med mig kameran och tog några bilder som jag fick lägga upp :)) 
 
Nu ikväll blir det bio med Lisa, ska se Cirkeln. Läste böckerna i våras, så har längtat länge efter denna filmen! :D Får hoppas att den är bra. Sen har jag inte hunnit välja ut finalisterna till tävligen än, men dom kommer komma upp imorgon. 
 
En av bilderna jag tog i december. 
 
Så himla söt!  
 
Liiiiten hand :))  

Jättefina bilder, är verkligen tufft att fotografera småbarn de vill ju inte gärna kolla in i kameran eller ligga still :P

Svar: Tack :)) Hehe ja, det är svårt :p
Johanna Fåglund

Ååh men gud så sööt! :')

Svar: Ja, ellerhur :))
Johanna Fåglund

Åh, så fina bilder! :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Så myisga =)

Svar: :D
Johanna Fåglund

Gillade den där sista... känns som en budskap om att livet består av både stort och smått + att en sådan litet hand faktiskt kan bli en mycket stor hand med tiden =)...

Åååh var det en foto-tävling m natur som teama!! Har em jätte fin vinterbild som jag är riktigt nöjd med som jag kunde ha skickat in men den är iofs fr iphone... skulle kanske inte ha funkat?? Men men så är det, kan inte hinna med allt.

Svar: Så kul att du gillar den, tack! :)) Ja, synd att du inte hann, hade inte spelat någon roll om det var en mobilbild eller inte.
Johanna Fåglund

Mysigt :) Vad tyckte du om filmen?

Svar: Ja :)) Filmen var bra, men det var en del saker från boken som man saknade, som det brukar bli :p
Johanna Fåglund

Så himla fina bilder!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Kul med bio, var den bra? :)

Svar: Ja, den var bra. Fast var en del saker från boken som man saknade :p
Johanna Fåglund

Men åhh vilken sötis!

Svar: Jaa :))
Johanna Fåglund

Åh, jag älskar den första bilden :o Så smart :o

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: