Söta lilla Tomte-Joel

Nikon D800 / Nikon AF 50/1.4G
 
Idag efter jobbet kom Sandra och denna lilla söta tomten hem till mig för att fota lite julbilder. Tycker det blev väldigt bra, han är ju så himla söt och go! Jättekul att få fota fina julbilder på honom :)) 

Sandra

Världens finaste tomte (är helt opartisk, såklart)! :D <3

Svar: Haha jaa! :D<3
Johanna Fåglund

Åh så gullig! :))

Svar: Visst är han :D
Johanna Fåglund

Åh vilka fina bilder du tar. Kollade även på din hemsida. Vilken inspiration! :) Jag håller på att lära mig och påbörjat min resa att utveckla mitt fotointresse. Du har en ny följare. :)

Svar: Åh, tack så mycket! :D Vad kul!
Johanna Fåglund

Så söta bilder

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: