Julgranen

 
Idag köpte jag och Tobias julgran, så nu är det ännu mer julmysigt här hemma. Är riktigt nöjd med den, gillar att den har tjockt med grenar ända upp till toppen så man kunde hänga på mycket julgranskulor och glitter. I år körde vi mest på silver med lite guld och rött. Jag skulle vilja köpa lite fler guldiga kulor att hänga upp också, fast nu finns det ingen plats kvar för det :p Och bara ett paket finns under den än så länge, förhoppningsvis kommer det lite fler en annan dag :)) 
Hur ser era granar ut om ni har någon? :D 

Vilken fin gran!!! :)

Svar: Tack, jag blev väldigt nöjd med den :))
Johanna Fåglund

längtar tills jag och min familj tar in vår gran. det blir så himla mysigt och fint. älskar förövrigt din header. kram på dig

Svar: Ja, det blir ju såå mysigt när granen kommer in :D Tack!!
Johanna Fåglund

Vad fint! Har köpt en hem idag men har inte hunnit pynta och så men imorgon så! :)

Svar: Vad roligt! Får se bild på den när ni pyntat klart den då :))
Johanna Fåglund

Vad fint det blev! Vi firar inte jul här, utan på fastlandet med min pojkväns familj, så har ingen gran :( Eller vi har en typ 20 cm hög plastgran bredvid tv:n, bilder finns på bloggen om du vill se :P Inte så mycket att skryta med kanske, men jag tycker att den är mysig.

Svar: Tack :)) Gör ju ingenting om det inte är något stort, kan vara mysigt ändå och den såg ju jättefin ut!
Johanna Fåglund

Så fin den blev!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Åh så fin!!!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: