För ett år sedan

Vid den här tiden (precis på minuten faktiskt som jag tog den andra bilden) på juldagskvällen förra året fotade jag dom här bilderna ute på landet hos Tobias föräldrar. Var inte beredd på att få se norrsken när vi gick ut på en promenad för att fota stjärnorna :p Det var riktigt kallt kommer jag ihåg, hade inga bra skor för den kylan, men vad gör det när man står och fotar något såhär fint? :D 
Längtar tills jag får tillfälle igen att fota norrsken, har ju missat dom gångerna det synts här nere nu i höst, men jag hoppas att det kommer ner hit snart igen (och då får det inte vara några dumma moln ivägen :p). 
Har ni fotat norrsken någon gång? 
 
Nikon D800 / Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR
 

Nä har aldrig ens sett norrsken men det är ju drömmen! :) superfina bilder

Svar: Du borde titta efter det någon gång, man kan faktiskt se det runt Stockholm oftare än vad man tror :)) Fast allt ljus från staden förstör ju rätt mycket. Tack! :D
Johanna Fåglund

Super fina bilder :D Fick ett stativ till julklapp så ska försöka att ge mig inpå att fota stjärnor!

Svar: Tack! :D Åh, vad roligt!
Johanna Fåglund

Åhh vad fina bilder! :)

Jag har aldrig sett norrsken men skulle väldigt gärna vilja se, dock bor jag tyvärr lite för långt söderut haha:(

Svar: Tack! :D Det är synd, men ibland så händer det att det syns över hela landet! Då får man passa på om det är klart väder :p
Johanna Fåglund

Så vackert :-)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: