Elton 2 år

Idag fyller älskade lilla Elton 2 år! Han är en stor kille nu ju, fast folk frågar ändå ofta om han är en valp för han är egentligen ganska liten med sina ca 2,5kg. 
Det bästa min bror någonsin har gjort måste vara att övertala mamma och pappa att skaffa hund (och det tror jag att dom med tycker nu). Går inte att vara snällare och mysigare än Elton! Älskar när han sover här och han ligger bredvid en i sängen (han är morgontrött och ligger ofta kvar och drar sig på morgonen, såå mysigt). Eller när jag går och möter pappa när han ska lämna honom och Elton ser mig på långt håll och börjar springa allt vad han kan mot mig! :P  Och när han blir så exalterad när man tar fram ett tuggben att han springer och hoppar upp för soffan och sätter sig, lägger sig och sträcker fram tassen allt på en gång haha :D 
Idag fick han en lång födelsedagspromenad i Sisjön med mig och mamma bland all gegga och han kommer säkert få något gott att äta sen, så jag tror att han är nöjd med sin födelsedag :)) Här kommer några bilder på honom från när han var liten tills nu. 
 
Dom här två är bland dom första bilderna jag tog på honom. Så liiiten :D 
 
Våren 2014 och hösten 2014. Han växte mycket under denna tiden. Och blev gråhårig, nu är han mer blond :p 
 
Hans första långpromenad i snö :)) 
 
Hösten 2015 
 
Och avslutar med ett litet kollage med mobilbilder. Bilderna på andra och tredje raden till höger är när vi skulle upp tidigt en morgon, lilla morgontrötta vovve :)) 

Grattis, lilla Elton! <3

Svar: Tack säger tack :))
Johanna Fåglund

Jösses hade glömt bort att han varit så liten, haha så liten och charmig. Älskar bilden med snön haha charmputte :D Grattis till Elton!

Svar: Haha jaa! Han är liten nu, men då var han verkligen mini :P
Johanna Fåglund

Grattis Elton!

Svar: Han tackar :))
Johanna Fåglund

Så söt <3 Grattis till honom!

Svar: Han tackar :))
Johanna Fåglund

Grattis till honom :) gud va söt han är

Svar: Han tackar :)) Ja, visst är han!
Johanna Fåglund

Åh så söt! Fantastiskt fina bilder på honom. Kärleken syns. <3 Grattis på 2-årsdagen!

Svar: Tack så mycket! Och Elton tackar också! :D
Johanna Fåglund

Åh, så söt han är! Får jag fråga vad det är för hundras? :)

Svar: Visst är han! :)) Jadå, en yorkshireterrier är han.
Johanna Fåglund

Grattis! Och gud va söt han är! :D

Svar: Han tackar! Ja, ellerhur! :D
Johanna Fåglund

våran vovve fyller 11 och folk frågar fortfarande hur gammal valpen är ;) Grattis till eran kille :)

Svar: Hehe jasså :P Tror det kommer vara så för Elton också även när han blir äldre.
Johanna Fåglund

Åh så fort tiden går och så söta bilder

Svar: Jaa, verkligen! Tack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: