Frozen

Nikon D80 / Tamron AF 90/2,8 SP DI Macro 
 
Har ni haft en bra helg? Det har jag haft. Igår kväll kom Jennie hit, min gamla bästis från grundskolan som jag känt i 19(!!) år. Det var längesen vi sågs nu, så det var roligt. Vi satt på balkongen hela kvällen, drack vin och pratade massa och hade kul :)) 
 
Har inte fotat något i helgen, så jag tog en bild som jag hade på datorn bara och det blev en från februari 2012 på lite frost som satt på fönstret. Denna finns även med i min kalender för 2015. Jag ska nog göra en ny för 2016. Eller vad tycker ni? Är det någon som skulle vara intresserad av att köpa en i så fall? :)) 

Häftig bild :D

Svar: Tack ;D
Johanna Fåglund

Jag köpte ju en kalender för 2015 av dig, och skulle absolut kunna tänka mig att köpa en för 2016 också. Om man lyckas bestämma sig för vilken av dem - de hade ju alla så underbara bilder! :D

Svar: Åh, vad roligt! :)) Haha ja, kommer göra tre stycken i år igen tänkte jag :p
Johanna Fåglund

Jennie

<3 vi får ses snart igen!

Svar: Det får vi göra! :))<3
Johanna Fåglund

Jag skulle absolut tänka mig att köpa en kalender :')

Svar: Vad roligt! :)) Kommer säga till på bloggen när dom ä klara, så det är bara att hålla utkik ifall du är intresserad :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: