Flygande

I förrgår var jag ute en sväng med kameran medan det var uppehåll från allt regn. Fotade lite fjärilar och trollsländor :)) Försökte få dom på bild i luften, men det är inte det lättaste. Gick ganska bra med trollsländorna ändå, men inte fjärilarna :p 
 
Nikon D800 / Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1 

Vilka coola bilder, speciellt de på trollsländan, riktigt snyggt fångat! :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Så snygga bilder :D

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Jösses vilket tålamod du måste ha haha satt i en timme vid en buske på landet och försökte fånga humlorna på bild låt mig säga att dem inte samarbetade 😝 har du något tips? :)

Svar: Jag behövde inte vänta så länge faktiskt för dom här :P Denna var typ nyfiken eller något så den flög runt vid vattnet, men stannade alltid till och tittade på mig en stund innan den fortsatte med sin runda igen :P haha
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: