Påfågeln

Igår tog jag med Elton på en promenad i slottsskogen. Det var härligt att gå runt där i det fina vädret, och vad som är ännu härligare är att det ska fortsätta vara sånt här väder i flera dagar till! 
Jag hade med kameran, men tog inte många bilder alls. Kunde i alla fall inte låta bli att fota denna påfågeln som hade fällt upp sina fjädrar, så fina är dom! Synd att ljuset inte var så bra bara, skugga på fågeln och sol på marken i bakgrunden, så det blev överexponerat mellan fjädrarna ;o Det gillade jag inte :p Men här är en bild som jag tog. 
 
Nikon D800 / Nikon AF 50/1,4G

Med risk att låta obildad Jösses va vacker!

Svar: Låter inte alls obildad :p Tack!!
Johanna Fåglund

Vilken häftig bild! Ser nästan inte ut som ett foto utan som att någon har målat :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Ändå en mäktig bild!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Vackert trots ljuset, helt underbar komposition. Det är en harmoni i bilden och jag tycker påfågelns färger är underbara :)

Svar: Tack så mycket :D
Johanna Fåglund

Blev ju sjukt vacker var inte för hård mot dig själv :)

Svar: Hehe tack! :P
Johanna Fåglund

Jätte fin bild! :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: