Lite bokeh :))

Hoppas ni har en bra valborg. Själv ska jag inte fira på något speciellt sätt. Har nyss kommit upp till Tobias föräldrar och ska stanna här över helgen. Hoppas på fint väder, så jag kan fota mycket :)) 
Får se om jag gör något inlägg här på bloggen under helgen, men jag finns på instagram som vanligt (stargirlphoto). 
Här är en bild jag fotade för några dagar sen :)) 
 
Nikon D800 / Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1

Så fin bild :D

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Älskar bokeh-foto men lyckas inte få till det så bra själv. Dock får jag säga att är man väl lyckas så ser det så drömskt och vackert ut, en liten klapp på axeln till en själv liksom :)

Svar: Älskar också det! Ja, det känns väldigt bra när man får till en fin bokeh :)) Du kommer få in tekniken tillslut. Testa fota när solen håller på att gå ner bakom träden, som jag gjort på bilden här.
Johanna Fåglund

Åhh, så otroligt fin bild!

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Sån himla vacker bild!

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: