J&L

Idag hade både jag och Lisa en ledig dag, så vi passade på att fota lite vårporträtt i botaniska trädgården. Det är så fint där nu med alla vitsippor och träd som blommar. Och vilket härligt väder det var! Kunde gå i linne utan att frysa, har längtat efter det. Vi var där en ganska lång stund och fotade massa fina vårbilder.
En mindre kul sak var att jag hade en fästing krypandes på handen när jag kom hem! Sprang in i badrummet och spolade bort den med vatten :p Hatar fästingar, dom är verkligen äckliga! Tur att den inte hade satt sig i alla fall. 
Här är en bild som vi tog på oss tillsammans i vitsippsdalen :)) Fler bilder kommer.. 
 
Nikon D800 / Nikon AF 50/1,4G

Jätte fint :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Fina tjejer :} Skulle inte heller ha något emot att bada och krypa i det där fina platsen :D

Svar: Tack! :)) Hehe :p
Johanna Fåglund

fin bild

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Jätte fin Bild, har aldrig varit i botaniska trädgården innan men jag ska banumen dit asså. Har hört att det är jätte fint där. Speciellt japandalen. :)

Kramz <3 /jessie

Svar: Tack! Åh, du borde verkligen ta dig dit! Det är mitt favoritställe i Göteborg, så härligt att bara gå runt och fota :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: