Glad Påsk!

Hoppas ni alla får en bra Påskafton! Ska ni göra något kul? :)) Själv ska jag förbereda inför Londonresan. Ska möta Lisa efter hon slutat jobbet och växla pengar. Sen ska hon slinga mitt hår så jag blir av med min utväxt och efter det ska vi äta påskmiddag med mamma. 
Längtar såå tills imorgon då jag även kommer få se McBusted på kvällen. Blir andra gången jag ser dom, fast har sett McFly två gånger också innan dom gick ihop med Matt och James och blev McBusted. En till bra sak är att det ser ut som att vi kommer ha fint väder också, så det ska bli riktigt härligt och jag ska fota massor! :D 
 
Vet inte om jag kommer uppdatera bloggen innan jag åker eller under resan, men kommer antagligen lägga upp bilder på instagram (stargirlphoto), så följ mig där om ni vill, annars är jag tillbaka på tisdag igen :)) 
Här är ett litet kollage med påskbilder på Elton som jag fotade förra året, men inte visat innan. 
 
 

Haha aww en sån söt fluff.. Glad Påsk!

Svar: Haha jaa! Glad Påsk :))
Johanna Fåglund

Naw söt! Glad påsk :)

Svar: Ja :)) Glad Påsk!
Johanna Fåglund

Alltså, din hund är ju för söt! <3

Svar: Ja, han är jättesöt, men han är inte min egentligen. Det är min brors :))
Johanna Fåglund

åh, ha så kul på konserten och i London! Önskar jag kunde åka dit också! :)

Svar: Ja, det kommer bli riktigt roligt! :D Förstår det!
Johanna Fåglund

Söt :)

Svar: Ja, visst är han :))
Johanna Fåglund

Åh, så söta bilder :-)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: