Favorit från 2014

Eftersom jag inte har några nya bilder att lägga upp (har inte redigerat några fler än från London), tänkte jag att jag skulle lägga upp en av mina favoriter från förra året som jag tog under ett galet åskoväder i augusti. Längtar efter att få fota blixtar igen! Hoppas det blir många tillfällen till det under sommarnätterna. 
Har ni fotat blixtar någon gång? Länka gärna era bilder i så fall, skulle vara kul att se :)) 
 
Nikon D800 / Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR

cool!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Precis när jag började dyka djupare än autofunktionen i foto var jag och min pojkväns familj i Norge och hade en underbar utsikt över blixtar som pågick i säkert 1-2 timmar! Första gången jag försökte mig på det och är fortfarande förbannat nöjd för att vara första gången.
Dock kraschade datorn och originalbilderna försvann och den enda bilden jag har nu är kopierad från facebook.

https://cdn1.cdnme.se/4373102/8-3/fjweopfjwop_552d79d7e087c330e631fd72.jpg

Svar: Åh, vad synd att originalen försvann :( Det var en riktigt bra bild! Men tur att den fanns på fb i alla fall så du kan ha den som minne ändå.
Johanna Fåglund

Såå galet snygg bild.

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Så cool bild :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Jag har inte lyckats fota blixtar än, har inte varit på rätt plats vid rätt tid :P Men vill göra det någon gång. Dina blixtbilder är verkligen inspirerande och jätteläckra :)

Svar: Vad synd! Ja, man måste ha lite tur med det. Åh, tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Snyggt!

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: