En liten fågel

Nikon D800 / Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1

Vilka fina bilder! :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Så fina bilder! :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

så fina bilder

jag har något jag kallar för "veckans blogg-intervju" på min blogg. Kolla in här: http://www.domkallarmighannes.com/2015/04/veckans-blogg-intervju_26.html#.VT-gV63tmko



Jag tycker att du har en intressant och fin blogg som borde få mer uppmärksamhet så jag skulle vilja intervjua dig.

Tycker du det låter intressant så maila mig på [email protected]



Ser fram emot ditt svar

Kram Joanna


Svar: Tack! Det låter kul, skickar iväg ett mail till dig :))
Johanna Fåglund

Åh vad söt, den har du fångat bra :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Så vackert och älskar att du fick fågeln i flykt :-)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Jenny

Fina bilder! :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Åh så fint !

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: