Stjärnbilder och nya priser i tävlingen

Jag har inte fotat några nya bilder på ett tag nu så jag redigerade två bilder från september förra året som jag inte visat innan. Det var en så fin kväll, så tyckte att jag kunde visa några fler bilder än dom jag redan lagt upp :)) 
 
Har uppdaterat priserna lite i tävlingen som jag håller i just nu och förlängt den några dagar, gå in och kolla och var med! :D 
 
Nikon D800 - Nikon 16-35mm 
 

Vackert!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Jag har följt din blogg ett tag men aldrig kommenterat tidigare, jättefina bilder! Jag följde dina "instruktioner" för att fota stjärnor, jättebra förklarat! Skulle jättegärna läsa hur du gjort även för blixtbilderna och àskvädren du visade för ett tag sedan!

Svar: Tack så mycket! Alltid kul att titta in hos dom som följer min blogg, så det var roligt att du kommentera :)) Jag har ett inlägg om det också faktiskt, här är det http://stargirlphoto.blogg.se/2013/august/att-fota-blixtar-2.html
Johanna Fåglund

En natt skall jag ge mig ut till en mörk del av denna stad och fota stjärnor jag med! :) Så himla fint!

Svar: Det borde du göra :))
Johanna Fåglund

Fina bilder :)

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Sjukt häftiga bilder! :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Emilia

Så fina och häftiga bilder! Gillar stjärnbilder så mycket! :)

Svar: Tack! :)) Jag också, så himla häftigt att se så många stjärnor.
Johanna Fåglund

Så många stjärnor!! Stjärnklart=)

Svar: Jaa, galet mycket stjärnor :D
Johanna Fåglund

Läste precis inlägget du länkade, tuusen tack för tipsen! Frågade senast igår på en blogg hur man kan få fram det har jag för mig, och på det så förstod jag vad du skrev också! Brukar bli lite förvirrad, men dina bilder blev skitbra! :D

Svar: Åh, så kul att du gillade inlägget! :)) Tack!
Johanna Fåglund

Åh va fina bilder! :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

My Fredblad

Gud vilka fina bilder! Lite lustigt för jag gick idag senast och tänkte på att det skulle vara kul att någon gång fota stjärnorna eftersom jag aldrig testat på det!

Svar: Tack!:)) Haha jasså, du borde testa det någon gång.
Johanna Fåglund

gillar den första bilden riktigt mycket!:)

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

himla fina bilder!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Galet hur mycket jag älskar din blogg! Du har alltid så vackra bilder!

Svar: Åh, vad roligt! Tack :D
Johanna Fåglund

Woow, vilka bilder! Helt fantastiska!!

Svar: Åh, tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: