På promenad med Elton

Imorse tog jag med Elton på en långpromenad i änggårdsbergen. Hade med mig kameran också och tog några bilder. Brukar vara jättesvårt att få bra bilder på Elton för han tittar nästan alltid bort när man tar fram kameran, men lyckades få två bra denna gången :p 
 
Ska lägga upp vinnaren från tävlingen också, senare idag om jag hinner det. Min bror kommer hit och ska laga mat med mig och sen kolla på film :))
 
Nikon D800 - Tamron 90mm 2.8 macro

Jätte fina bilder!! <3

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Men har du typ sötaste hunden?! :)

Svar: Hehe det är min brors hund som jag tar hand om lite ibland, men ja, han är verkligen hur söt som helst :))
Johanna Fåglund

Bara älskar dina foton!!!!!! Helt amazing :)

Svar: Tack så mycket! :D
Johanna Fåglund

Åh vilka fina bilder! Älskar den första bilden :)

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

alltså du är ju helt grym på att fota!!

Svar: Åh, tack! :D
Johanna Fåglund

Underbara bilder, speciellt på Elton:-)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: