Molnigt

Det är rätt galet hur många fina kommentarer jag fått på mina bilder från Norge! Så himla kul att ni gillar dom och jag blir verkligen hur glad som helst av att läsa alla era kommentarer. Så jag vill bara säga stort tack till alla er som följer min blogg, både till er som brukar kommentera och ni som kanske inte gör det så ofta, men ändå kommer in hit och kollar :)) Håller ju på att närma mig 800 följare nu, galet! 
 
Idag får det bli en bild från i lördags när vi var vid trollstigen. Rätt häftiga moln var det, men det började regna ganska mycket en stund efter att jag tagit denna. 
Nikon D800 - Nikon 16-35mm
 

Cool bild!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Vilket OTROLIGT galleri du har! Magiska bilder!

Svar: Åh, tack så mycket :D
Johanna Fåglund

Häftig bild! :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Så utrolig vakre bilder du tar! Jeg er ny følger av bloggen :)

Svar: Åh, vad roligt! Tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: