Månadssten - September

Slutet på september närmar sig så nu är det dags för min månadsstensminkning. Denna månaden är det safir, så det blev en blå sminkning. Blå är inte min färg direkt, men det är ändå roligt att sminka med färger som man kanske inte annars hade valt själv. Tyckte det såg bättre ut innan jag satte dit stenarna, men det är ju dom som är grejen med dom här sminkningarna, så dom måste ju dit :p 
 

Åhåå vad fin färg!! Älskar denna färgen (min månad ju ;) ) Men jag tycker inte heller jag passar i det. Älskar den på kläder däremot. Jättefint sminkat! :)

Svar: Ja, färgen är jättefin, men man passar ju inte i allt, inte ens på kläder passar den mig :p Tack! :))
Johanna Fåglund

Älskar när det blåa delar sig i slutet!!
Vad duktig du är!!! :)

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Riktigt fint! :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Coolt!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Jättevackert!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: