Imorgon :))

Nu är allting packat och klart (hoppas jag) för tidigt imorgon åker jag och Tobias till Norge! :)) Hinner inte skriva så mycket nu för jag behöver sova, blir många timmar i bilen imorgon. Får se om det kanske blir något inlägg här på bloggen under tiden jag är borta, annars finns jag på instagram (stargirlphoto) där jag säkert kommer lägga upp några bilder.  
 
Tävlingen håller fortfarande på, så jag vill se massa fina bidrag när jag kommer hem på söndag. Gå in och var med! :)) 
 
Bild från våran förra norgeresa för ett år sen. 

Åh, vad härligt :) Ha en underbar resa :D

Svar: Det hade vi! :))
Johanna Fåglund

Åh vilken lyx! Önskar att vi också kommer iväg dit i höst. Ha så kul!

Svar: Det var jättefint nu på hösten när det börjar komma lite andra färger. :D
Johanna Fåglund

Känns som det är många som åker till Norge & Island just nu å jag är kvar i Sverige =) Hoppas ni får det super kul!

Svar: Jaa, nära, billigt och jättefint, så det är en bra plats att åka till :)) Fast skulle vilja åka till Island någon gång, där har jag aldrig varit.
Johanna Fåglund

Åh vad roligt, ha det superbra på resan! :)

Svar: Det hade vi! :))
Johanna Fåglund

Vilken härlig bild på er :-)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Karin

Vart i Norge åkte ni? Tips på destinationer? :)

Svar: Vi åkte först upp till Stryn och stannade lite här och var på vägen som såg fint ut. Sen åkte vi mot Geiranger och Trollstigen.
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: