Bokeh

Tog med mitt 85mm 1.8 ut idag och fotade lite. Inte så ofta jag använder det objektivet. Fokusen är lite svår på den, speciellt på största bländaren, men det kan bli bra bilder med fin bokeh, så det var lite det jag var ute efter idag :)) 
Kan hända att blomman på översta bilden har alldeles för stark färg på vissa skärmar. På min datorskärm ser det bra ut, men lite för starkt på mobilen :p 
 
Nikon D800 - Nikon 85mm 1.8

Och det blev fina bilder oxå :D

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Så fina bilder du tar! :)

Hoppas att du har haft en fin dag!

Svar: Tack så mycket! Ja, det har jag haft :))
Johanna Fåglund

Vackert!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Grymt fina bilder. Jag tänkte vara lite töntig och fråga om du vill he mig lite feedback på mina bilder? Har följt din blogg nu ett tag och jag tycker du är en grym fotograf. Jag älskar att fota och skulle väldigt gärna vilja ha lite feedback. Du kan gärna få skriva till min mejl. Lite allmänt om vad du tycker och om det är något du tycker jag ska tänka på. Tack på förhand. Och tack för en super bra blogg! :)

Svar: Åh, tack så mycket! :)) Jag kan försöka hinna med att skicka ett mail till dig imorgon.
Johanna Fåglund

Grymt! som vanligt! älskar den sista bilden, skärpan i blomman, mot den fina bokehn i bakgrunden :D

Svar: Tack så mycket! :D
Johanna Fåglund

Riktigt fina bilder! Skärpan sitter verkligen helt rätt tycker jag :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Så fina blommor!! Du tar alltid så fina bilder =)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Super fina bilder :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Tycker färgerna ser bra ut i min skärm :) Det är himla frustrerande att skärmar visar så olika hehe

Svar: Tack! :)) Hehe så bra! Jag hade i hdmi-kablen så jag såg bilden på tvn också och det var helt olikt från min skärm på datorn :p
Johanna Fåglund

Hej igen. Såg nu att du tänkte skicka mail till mig och min mail adress hade blivit fel. Jag har ändrat den nu iaf. Hoppas du inte hunnit skicka mail ännu :) tack iaf :)

Svar: Okej, jag har inte hunnit med det idag, men ska försöka hinna det imorgon :))
Johanna Fåglund

Fina bilder :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Jättefina bilder :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: