Videos från One Direction-konserten

Jag var ju och såg One Direction's konsertfilm nu för en stund sen på bio och den var verkligen bra! Fick fina minnen tillbaka från konserterna jag var på :)) Kom på att jag inte hade laddat upp någon video här, så det tänkte jag göra nu.
Till alla klippen jag spelade in från första konserten använde jag min Canon Powershot G15 som jag köpte förra året och dom är typ oanvändbara för det blev jättedåligt ljud :( Men som tur var fick jag en chans till och då tog jag med min gamla G9 (som är från 2007) som jag visste hade bra ljud. Bara att bilden blev sämre med den ist (och ännu värre efter att jag la upp dom), men tycker att ljudet spelar större roll här. Så här är två från 17 juni i Köpenhamn. Har fler som kommer en annan gång. 
 
 
 Live while we're young
 
 Best song ever (som är en av mina favoritlåtar)

Åhh, vill också se 1D live! :)

Svar: Dom var verkligen bra och roliga att se live :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: