Solnedgången igår

Igår kände jag för att fota, så jag funderade på att åka ut till havet i solnedgången. Men det kom massa sånna stora och tjocka moln när det började närma sig solnedgång, så jag blev lite osäker på om jag skulle åka eller inte. När jag sen såg solstrålar genom molnen så tänkte jag att jag får åka och chansa på att det blir fint ändå. 
Jag har ju ingen bil själv, så när jag gick för att låna mammas och pappas bil blev himlen helt lysande gul, då blev jag lite stressad :p Tur att det inte är långt att åka till havet. Jag borde ha gått lite tidigare för det var väldigt fint när jag kom dit, men det försvann ganska snabbt. Man vet ju aldrig med solnedgångar, ibland är dom finast innan solen går ner och ibland efter att den försvunnit. 
Jag gick ut på den långa piren som dom byggt i år på askimsbadet, har aldrig gått ända ut på den innan, var så himla mycket folk där i somras. Nu var det bara jag, surfarna ute på vattnet och regnbågen som tittade fram lite :)) 
 
Nu ikväll ska jag träffa Lisa, vi ska gå på bio och kolla på One Direction's konsertfilm. Var ju och såg dom i somras först i Stockholm med Pernilla och när vi var på väg hem till Göteborg igen ringde jag Lisa och frågade om hon ville se dom i Köpenhamn två dagar senare. Såklart ville hon det, så jag fick sett dom två gånger i sommar (+ 5 Seconds of Summer och McBusted som var förband!) :D
Så det ska bli roligt att få se konsertfilmen nu också! 
 
Det lyste verkligen upp helt gult när jag kom dit. Synd att jag inte kom typ 10-15 minuter tidigare.
 
Blåste mycket, så det var lite vågor i vattnet. Är en sån himla långgrund strand där, speciellt nu när vattnet gick så långt upp så det knappt fanns någon strand kvar.  
 
En bit av regnbågen :)) 
 
Och sen var solen borta, men färgerna fanns kvar en liten stund iaf :)) 
 
Nikon D800 - Nikon 16-35mm 

Vackert ! :D

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Jättevackert :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: