På ett berg

Två bilder på mig i Norge uppe på Dalsnibba som Tobias fotat. Den översta är fotad med hans Canon 450D och den andra med min Nikon D800 :)) Riktigt högt upp var det och utsikten var galet fin med berg precis överallt! Kommer fler bilder från detta tillfället i ett annat inlägg. Fotade 150 bilder där uppe :p 
 

Jag var också där nyligen. Riktigt mäktigt ställe :)

Svar: Vad kul! Kollade dina bilder, riktigt fina :)) Det är verkligen fint där!
Johanna Fåglund

Shit va högt upp!!!

Svar: Jaa, 1500 meter över havet är det!
Johanna Fåglund

Helt galet! :)

Svar: Jaa :p
Johanna Fåglund

fyfan jag får svindel bara jag kollar på bilderna , haha :P

Svar: Haha.. Det var ganska högt, men tyckte inte det var så läskigt :p Fast så är jag inte höjdrädd heller :p
Johanna Fåglund

Häftigt! :)

Svar: Ja :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: